Tuesday 6 August 2019

Urdu Poetry Ghazals

Kahin Par Zabt Karti Hon




Kahin Par Zabt Karti Hon
Kahin Par Bol Deti Hon
Taluq Jab Bojh Ban Jaye Tou
Us Ko Chorh Deti Hon
Main Ek Dariya Ke Jaisi Hon
Ju Apni Dhun Mein Chalti Hon
Baphar Jaon Ju Masti Mein
Kinare Torh Deti Hon
Dil Gar Toot Jaye Tou Main
Khud Hy Jorh Leti Hon
Mohabat Ke Taqazon Mein
Bohat Khud'dar Si Hon Main
Wafa'dari Pe Aon Tou
Haddein Sab Torh Deti Hon

کہیں پر ضبط کرتی ہوں 
کہیں پر بول دیتی ہوں 
تعلق جب بوجھ بن جائے تو 
اس کو چھوڑ دیتی ہوں 
میں اک دریا کے جیسی ہوں 
جو اپنی دھن میں چلتی ہوں 
بپھر جاؤں جو مستی میں 
کنارے توڑ دیتی ہوں 
دل گر ٹوٹ جائے تو میں 
خود ہی جوڑ لیتی ہوں 
محبت کے تقاضوں میں 
بہت خوددار سی ہوں میں 
وفاداری پے آؤں تو 
حدیں سب توڑ دیتی ہوں 
Kitna Ajeeb Rishta Hai 


Kitna Ajeeb Rishta Hai
Lafz Ka Khayalon Se
Main Tere Khayalon Mein
Gum Agar Nahi Hoti
Lafz Hy Nahi Jurhte
Kitna Ajeeb Rishta Hai
Dil Se Teri Chahat Ka
Lakh Rokna Chahoon
Dil Ko Teri Chahat Se
Dil Meri Nahi Sunta
Kitna Ajeeb Rishta Hai
Moat Zindagi Ka Bhi
Dil Se Shayari Ka Bhi
Dhardkano Se Sanson Ka
Mujhse Teri Ankhon Ka
Tujhse Meri Baaton Ka
Roshni Se Raaton Ka
Kuch Samjh Nahi Ata
Zabt Akhri Hadd Tak 
Azmaye Jate Hain
Aur Aise Rishton Ko
Hum Nibhaye Jate Hain

کتنا عجیب رشتہ ہے 
لفظ کا خیالوں سے 
میں تیرے خیالوں میں 
گم اگر نہیں ہوتی 
لفظ ہی نہیں جڑھتے 
کتنا عجیب رشتہ ہے
دل سے تیری چاہت کا 
لاکھ روکنا چاہوں 
دل کو تیری چاہت سے 
دل میری نہیں سنتا 
کتنا عجیب رشتہ ہے
موت زندگی کا بھی 
دل سے شاعری کا بھی 
دھڑکنوں سے سانسوں کا 
مجھ سے تیری آنکھوں کا 
تجھ سے میری باتوں کا 
روشنی سے راتوں کا 
کچھ سمجھ نہیں آتا
ضبط آخری حد تک
آزماے جاتے ہیں 
اور ایسے رشتوں کو 
ہم نبھاے جاتے ہیں 



No comments:

Post a Comment